דלג לתוכן
‎ חגיגת עצמאות בפרינטוס - הדבקה על קאפה ללא תוספת תשלום ! ובנוסף לזמן מוגבל 20% הנחה על כל האתר בהכנסת קופון
‎ חגיגת עצמאות בפרינטוס - הדבקה על קאפה ללא תוספת תשלום ! ובנוסף לזמן מוגבל 20% הנחה על כל האתר בהכנסת קופון
קנבס סינטטי או קנבס כותנה

מה ההבדל בין תמונות קנבס כותנה לקנבס סינטטי?

בין אם אתם מחפשים מתנה לאירוע כמו יום הולדת או יום נישואין, רוצים להפתיע מישהו אהוב במתנה מרגשת ומיוחדת, או מחפשים לעשות טוב על הלב של מורה אהובה או רופא מסור - הדפסת תמונות על קנבס היא פתרון מושלם.

במאמר זה נספר לכם איך תהליך ההדפסה עובד ונעזור לכם להחליט האם תבחרו תמונות קנבס העשויות קנבס סינטטי או קנבס כותנה, ואיך מחליטים היכן כדאי להדפיס.

הדפסת תמונות על קנבס

הדפסת תמונות על קנבס היא דרך נפלאה להעניק למישהו שאנחנו אוהבים מתנה מרגשת מיוחדת עם טאץ׳ אישי. הדפסה תמונות על קנבס היא מתנה פופולרית מאוד וככזו ישנן לא מעט חנויות וחברות דפוס המציאות שירות זה ללקוחותיהן. ישנם סוגי קנבס שונים, לכל אחד מהם תכונות שונות המשפיעות בסופו של דבר על התוצר הסופי, המראה שלו והאיכות שלו.

סוגי קנבס - מה כדאי שתדעו

‏לפני שאתם ניגשים לתחילת התהליך כדאי להכיר את סוגי הקאנבס השונים אשר יכולים לענות על הצרכים שלכם ולהעניק לכם תוצר סופי איכותי, שכל אחד ישמח לקבל. איגדנו עבורכם את נקודות החוזק והוחלשה העיקריות:

הדפסה על קנבס

מה זה בעצם קנבס סינטטי

קנבס סינטטי הוא בד עשוי משילוב של חומרים פלסטיים, לרוב פוליאסטר. התוצאה היא הדפסה איכותית עם צבעים בהירים ונעימים. מחירו יהיה זול יותר. התוצאה לרוב קצת פחות מדויקת ואומנותית, הגימור יהיה יותר חד. 

מה הוא קנבס כותנה

 קנבס כותנה הוא האלטרנטיבה המועדפת במידה ומחפשים מוצר עמיד, ואומנותי במראה. הקנבס עשוי מ-100% סיבי כותנה איכותית, ובכך נאמן למקור הקנבס ששימש ומשמש אומנים לאורך כל ההסטוריה.  בד זה מבטא היטב כל צבע וכן, את התמונה המוגמרת כולה, בדיוק כפי שהאומן התכוון. התמונה תתאפיין במראה יותר אומנותי וייחודי בהשוואה לתמונות הקנבס המופצות בזול בחנויות השונות. 

תמונות קנבס - איך מייצרים אותן

תהליך הדפסת תמונות על קנבס מורכב ממספר שלבים:

  • בחירת תמונה להדפסה, וידוא של איכות מספקת עבור הדפסה
  • בחירת גודל הבד והרזולוצייה בה התמונה תהיה מודפסת בשביל להבטיח תוצר איכותי ולא מפוקסל
  • בוחרים סוגי קנבס רלוונטיים להדפסה, בין אם קנבס סינטטי או קנבס כותנה
  • הדפסה באמצעות מדפסת מותאמת
  • התוצאה תמונת קנבס איכותית וחדה שכל אחד ישמח להציג לראווה בבית

איך בוחרים חברת דפוס עבור תמונות קנבס?

‏ישנן לא מעט חברות דפוס המציעות שירות הדפסת תמונות על קנבס. הדפסת תמונות על קנבס היא מתנה נהדרת לאדם אהוב, לו אתם רוצים להעניק תמונה מרגשת שיוכל להציג בגאווה בסלון, או כפריט נוי בחדרי הבית - אך בשביל לבחור את המקום הנכון, יש לברר מספר קריטריונים חשובים: 

תמונת קנבס 

מתעדפים איכות

‏נכון, ישנן חברות דפוס שיציעו לכם מחירים זולים  - אבל אל תתבלבלו, עם מחירים זולים מגיעה גם איכות ירודה. חסכון בכמות הצבע, שימוש במדפסת סולבנט המכילה רעלים, שימוש בבד קנבס סינתטי הם רק רשימה חלקית. היות ומדובר בפריט נוי שיציג תמונה משפחתית או יהיה מתנה עבור בן אדם אהוב, ומצופה שתעמוד בגאווה במרכז החדר, חשוב לזכור זאת ולתעדף איכות של חומרים ואיכות ייצור על פני מחיר, בשביל לוודא שהתוצר הסופי שלכם יהיה מתנה נפלאה מרגשת ובאיכות גבוהה שכל אחד ישמח להציג על המדף בבית.

מבררים לגבי חומרים

אלמנט חשוב בהדפסת תמונות קנבס הוא החומרים מהם המוצר מיוצר. כדאי שהחומרים יהיו ידידותיים לסביבה, שאינם יהיו רעילים ושהצבע יהיה עמיד לאורך זמן. חשוב לברר מהם החומרים בהם משתמשת חברת הדפוס בכדי לוודא שהתוצר הסופי יהיה באיכות הגבוהה ביותר, ללא פגמים, עם תוצאה עמידה ואסתטית, ויציג את התמונה שלכם בהדפסה איכותית, מבלי לעוות את הצבעים הטקסטורה או התחושה הכללית שהתמונה מעניקה.

בודקים המלצות

‏היום בעידן האינטרנט קל יותר מתמיד לגלות מה איכות וטיב המוצרים או השירות של חנות מסוימת בעזרת בדיקה מהירה של אתרי אינטרנט ופלטפורמות בהם לקוחות יכולים לתת ביקורות על החנות. לקראת ההזמנה כדאי שתבדקו המלצות וביקורות של לקוחות קודמים - שימו לב להערות שלהם תבינו מהם כיצד כדאי להתנהל מול חברת הדפוס ואם בכלל כדאי לכם לבחור בה על פני המתחרות.

מסתכלים על דוגמאות

‏לבסוף דרך מצוינת להבין האם חברת הדפוס הספציפית שאתם מסתכלים עליה רלוונטית עבור המוצר הסופי שאתם מעוניינים ליצור, היא להסתכל על דוגמאות שחברת הדפוס מפרסמת בקטלוג שלה. דוגמאות לעבודות שבוצעו עבור לקוחות קודמים ובכך תוכלו לראות את התוצר, איכות ההדפסה, הגדלים, עיצובים מיוחדים שניתן לבצע שאולי לא חשבתם עליהם, ובכלל לבחון את השירות שלהם באופן החזותי שיעזור לכם לבצע החלטה מושכלת. בסופו של דבר המוצר שאתם מחפשים לרכוש - תמונת קנבס מודפסת - הוא מוצר ויזואלי, וחשוב שתראו דוגמאות ויזואליות למוצר לפני שאתם מזמינים אותו מהאתר.

לסיכום

תמונות קנבס הן מתנה נפלאה ומרגשת שכל אחד ישמח לקבל, בעיקר אם הן מודפסות באיכות גבוהה וחדה, על קנבס איכותי, שיהיה עמיד וישמר לטווח הארוך.

printus.co.il

מאמר קודם הדפסת תמונות ומסגור - כך תוודאו שאתם בוחרים במקום הנכון
מאמר הבא כיצד נתאים בין הרזולוציה לגודל התמונה המודפסת