דלג לתוכן
‎ חגיגת עצמאות בפרינטוס - הדבקה על קאפה ללא תוספת תשלום ! ובנוסף לזמן מוגבל 20% הנחה על כל האתר בהכנסת קופון
‎ חגיגת עצמאות בפרינטוס - הדבקה על קאפה ללא תוספת תשלום ! ובנוסף לזמן מוגבל 20% הנחה על כל האתר בהכנסת קופון
מיסגור תמונות

הדפסת תמונות ומסגור - כך תוודאו שאתם בוחרים במקום הנכון


מי שמחפש להעשיר את קירות הבית או להעניק לאדם קרוב מתנה מרגשת ואישית, כדאי שישקול לבחור בהדפסת תמונה. במאמר זה נסביר כיצד בוחרים במקום המתאים ביותר ומה צריך לדעת על התהליך.

הדפסת תמונה לבית, או הדפסת תמונות למשרד - זו תמיד החלטה נבונה

‏תמיד יש מה לשדרג בחלל, גם אם אנחנו חושבים שסיימנו לעצב אותו. קיר שכרגע עומד לבן וריק מפגין ריחוק וקרירות, דרך מצויינת להמנע מכך, היא להוסיף תמונות קאנבס או תמונות ממוסגרות, בין אם למשרד הביתי, לחדר השינה או לחדר ילדים בכדי ליצור אווירה נעימה.

מהי בעצם הדפסת תמונות ומה התהליך כולל

הדפסת תמונות משתנה מאוד בין אתרים שונים וחנויות שונות. בגדול התהליך כולל בחירת תמונה - שצריכה להיות באיכות גבוהה בכדי שלא תצא מפוקסלת, בחירת גודל הדפסה ויחס מתאימים, בחירת סוג הבד או הנייר להדפסה, אישור הקובץ לפני ההדפסה, ולבסוף הדפסה  במדפסת פיגמנטים המייצרת הדפסה חדה ואיכותית כפי שמקובל גם על ידי אדריכלים, צלמים ואומנים.

מהו מסגור תמונות ומה התהליך כולל

מסגור תמונות הוא תהליך מורכב שדורש מקצועיות, זה מתחיל מבחירה של חומרי גלם. פרופילים מעץ טבעי בלבד או אלומיניום איכותי ועבה. הבחירה בחומרי הגלם היקרים מבטיחה תוצאה מושלמת, שונה במראה, בעמידות ובעומק הצבע לאורך שנים. זה בולט בהשוואה למסגרות הפלסטיק, ודמוי עץ העשויות מתערובות פלסטיק או תרכובות שבבי עץ ודבק המקובלות בקרב מי שבוחר במסגור זול ותעשייתי שמציפות את השוק, וחנויות הסטוק. ֿ

 

השלב הבא הוא התאמת התמונה למידות שהוזמנו וליחס הנכון מבלי לחתוך ולפגוע בחלקים בעלי משמעות דורש נסיון, ושימוש בכלים גרפיים.  ולבסוף, חיתוך הפרופיל לפי מידה, שימוש במלחצת  עץ, הידוק והדבקה בכדי להתאים את המסגרת לתמונה הנבחרת באופן מדויק ועמיד לאורך שנים.

מסגור תמונות

איך לבחור את המקום הנכון עבור הדפסת תמונות או מסגור תמונות

‏ישנן לא מעט חנויות המציעות שירותי הדפסת תמונות ומסגור, כשאתם ניגשים לבחירה חשוב שתקחו בחשבון את הקריטריונים הבאים:

ערכו סקר שוק עקבו אחר הרשתות החברתיות,  והשוו מחירים

‏כאשר אתם ניגשים לרכוש מוצר שכולל הדפסת תמונות או מסגור תמונות, בין אם לסלון,  לחדר שינה, למשרד או לכל מקום אחר, חשוב לבצע סקר שוק להשוות איכות, אפשרויות הדפסה,  סוגי חומרי גלם, וכמובן מחיר.

כיום, מרבית העסקים פעילים גם באינטרנט. ושם הזירה המרכזית, סמנו עוקב באינסטגרם, לייק בפייסבוק או עיקבו אחר הדף טיק-טוק. תופתעו לגלות כמה הנחות משמעותיות ומבצעים שווים, יחשפו בפניכם, באופן בלעדי, בכל פעם מחדש.

בדקו לגבי הליך הדפסת תמונות או מסגור תמונות אצל כל חנות

‏גם אם אתם חושבים לבצע הזמנה קטנה, ובטח אם אתם מתעתדים לבצע הזמנה גדולה של הדפסה תמונות או מסגור תמונות, חשוב שתבדקו שבחרתם נכון. מקומות שונים מבצעים את התהליך אחרת, חשובה ההקפדה, למשל עריכה דיגיטלית של הקובץ לפני ההדפסה, התאמה מדויקת של צבעים. בחירה בחומרים הנכונים. זה, בכדי לוודא שהמוצר שאתם מקבלים בסופו של דבר יתאם את הציפיות שלכם.

וודאו כי חומרי הגלם איכותיים

‏בסופו של דבר המוצר שאתם רוכשים ישב על המדף שלכם או את על הקיר שלכם לאורך שנים, במהלכם, הבדלים קטנים במחיר ישכחו,  ולכן חשובה התוצאה. בכדי לקבל מראה אסתטי ומתאים ויזואלית למה שאתם מצפים. על מנת שזה יקרה צריך לוודא שחומרי הגלם בהם משתמשת החנות הם חומרים איכותיים אשר יביאו לתוצאה מושלמת.

בחרו במקום עם ניסיון רב

חשוב לבחור במקום עם ניסיון, כל עסק מתחיל לומד בדרך הקשה עם אילו ספקי לעבוד, ועם אילו לא, מהם חומרי הגלם הנכונים, ואיך להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.  מסגר חדש עלול להצליח פחות בהתאמת המידות, בהצמדת המסגרת, בבחירת הפרופיל המתאים לסוג ההדפסה ואפילו בבחירת המדפסת הנכונה והדף המתאים עבורה - בניגוד להדפסה ביתית, כאן ההבדלים משמעותיים ובולטים מאוד. לכן, בכדי שלא תקבלו מוצר סופי תקול, ובאיכות ירודה, כדאי לבדוק מה ותק העסק ממנו אתם מזמינים, ועד כמה הוא מוכר.

קראו ביקורות של לקוחות קודמים

‏דרך מצויינת להבין איזה סוג של שירות תקבלו בחנות פוטנציאלית, היא לקרוא ביקורות של לקוחות קודמים אשר קיבלו שירות בחנות עבור מוצרים דומים שאתם מחפשים. קראו ביקורות של לקוחות משני הצדדים, גם כאלו שהיו מרוצים וגם כאלו שלא, ותדעו למה לצפות. כך תמנעו מהפתעות לא נעימות. 

לסיכום

יום הולדת של חבר קרוב מתקרב ואתם לא בטוחים מה להעניק לו? מחפשים מתנה מרגשת לאמא ואבא שתזכיר להם שאתם תמיד חושבים עליהם? הדפסת תמונות ומסגור תמונות היא אופציה נהדרת, מרגשת, ייחודית ואישית.

מאמר הבא מה ההבדל בין תמונות קנבס כותנה לקנבס סינטטי?