דלג לתוכן
‎ חגיגה בפרינטוס - הדבקה על קאפה ללא תוספת תשלום ! משלוח חינם על כל הזמן מעל 299ש״ח, ועכשיו לזמן מוגבל 15% הנחה על כל האתר בהכנסת קופון: WN15
‎ חגיגה בפרינטוס - הדבקה על קאפה ללא תוספת תשלום ! משלוח חינם על כל הזמן מעל 299ש״ח, ועכשיו לזמן מוגבל 15% הנחה על כל האתר בהכנסת קופון: WN15

שאלות ותשובות

מי אנחנו ?

printus.co.il היינו אתר אינטרנט המנגיש את עולם הדפוס וההדפסה הדיגטלית לקהל הרחב. ככל שמצלמות וציוד צילום איכותי הפכו נפוצים ולמעשה משמשים את מרביתנו לתיעוד הרגעים החשובים בחיינו. כך, הצורך בהדפסה איכותית והצגתה הולך ותופס תאוצה.  אתר printus.co.il צמח מתוך תעשיית הדפוס, נהנה מקשרים ומעוגן של בתי דפוס באזור תל אביב עם למעלה מ 30 שנות נסיון. המכשור בו אנו משתמשים היינו מתקדם, וחדיש. אנו משרתים בעיקר לקוחות גדולים, ארגונים וחברות, אך גם לקוחות פרטיים. צוות החברה היינו צוות מקצועי ומיומן בעל נסיון רב. בזכות זאת, אנחנו מבטיחים להביא לך את המוצר אותו רכשת באיכות הגבוהה ביותר, תוך עמידה בזמני אספקה שנקבעו ובמחיר תחרותי.

 

האם בטוח לרכוש באינטרנט ?

תהליך הרכישה באתר printus.co.il מאובטח בטכנולוגית PCI-CSS המתקדמת, ועומד בכל הסטדנרטים המחמירים. שירותי הסליקה מבוצעים באמצעות חברת PayPlus וכאל סליקה באינטרנט. פרטי כרטיס האשראי והחשבון אינם נשמרים באתר בשום שלב בתהליך הרכישה. אתר printus.co.il מאפשר בנוסף רכישה באמצעות שירות PayPal, שהיינו שירות צד שלישי,  בו כל פרטי החשבון והחיוב מתבצעים ישירות מול PayPal ללא כל התערבות מצד האתר, לאחר אישור תשלום תשלח לתיבת הדואר חשבונית עם אישור קנייה המאשרת כי ההזמנה נקלטה והחיוב בוצע.


מהם אפשרויות התשלום?

האתר מאפשר לבצע רכישה הן באופן ישיר דרך האינטרנט באמצעות כרטיס אשראי או  באמצעות (PayPal), לחלופין ניתן לבצע רכישה באמצעות הטלפון בשיחה חוזרת. 


האם ניתן לרכוש באמצעות הטלפון ?

אנחנו באתר printus.co.il עבדנו קשה כדי להבטיח חוויית קניה  בטוחה, טובה ונוחה באמצעות האינטרנט. על אף זאת, אנו מבנים כי חלקנו חוששים מהתשלום באינטרנט ומעדיפים לשלם באמצעות הטלפון.
בעת ההזמנה תופיע אפשרות לתשלום באמצעות שיחה חוזרת, באם תבחרו בה יינתן קוד אותו חשוב לשמור בכדי לאמת את פרטי ההזמנה והאשראי. לאחר פרק זמן אותו נציין במעמד ההזמנה ניצור עמכם קשר ונשלים את ההזמנה.

 

מדוע ישנו גודל מינמלי לתמונה ?

הגדלים אשר מוצאים באתר printus.co.il נוצרו לאחר מחשבה רבה על מנת להעניק מגוון רב אך ממוקד של גדלים אשר נחשבים אידאליים לסביבה הביתית או למשרד. הגודל המינמלי נובע בראש בראשונה מכך שפעולת ההידוק וההכנה הינה ידנית ולכן קיים קושי טכני ופיזי בחיתוך, הרכבה ומתיחה של קאנבס מתחת לגודל מסוים.העלות המינמלית נקבעת בכדי לאזן בין עלות החומרים לעלות הפעלת ציוד, עבודה והפקה אשר נותרת דומה בכל הגדלים.

 

מדוע ישנו גודל מקסימלי ?

הגדלים אשר מוצאים באתר printus.co.il נוצרו לאחר מחשבה רבה על מנת להעניק מגוון רב אך ממוקד של גדלים אשר נחשבים אידאליים לסביבה הביתית או למשרד. גודל המקסימום נובע בראש ובראשונה מרזולוצית (כושר ההפרדה) התמונה, היות ובתהליך ההדפסה ככל שנגדיל את התמונה, רמת הפירוט תרד, והתוצאה תהיה תמונה מגורענת. האלגוריתם באתר מתאים את רמת ההפרדה בתמונה שנשלחה לגודל ההדפסה האופטימלי וכך אנו מבטיחים איכות ההדפסה גבוהה ומונעים עוגמת נפש.

 

האם ייתכנו הבדלים בין התמונה כפי שהיא מופיעה על המסך לבין התוצאה המודפסת ?

בprintus.co.il  במהלך הקמת האתר הפעלנו מחשבה על מנת להציג את התמונה באופן הקרוב ביותר לתוצאה המודפסת. אך בשל הבדלים בין מסכים שונים, כמו גם היות ושיטת הצגת הצבעים על מסך מחשב, שיטת RGB, שונה מאופן יצירת הצבע בדפוס, שיטת CMYK, ייתכנו הבדלים בתוצר הסופי. על מנת למזערם ככל הניתן יש לוודא כי מסך המחשב מכויל, על כך במאמר הבא (לינק לבלוג).

 

ביצעתי הזמנה - כיצד אוכל לדעת מתי היא מוכנה ?

באתר printus.co.il עם ביצוע ההזמנה וקבלת אישור לתשלום תשלח קבלה וישלח לינק בדואר האלקטרוני דרכו תוכל לעקוב אחר תהליך הכנת העבודה, עם השלמת העבודה תשלח הודעה לדואר האלקטרוני עם פרטי המשלוח ואפשרות למעקב אחר החבילה, או כתובת לאיסוף עצמי.

 

מהם אפשרויות המשלוח ?

אתר printus.co.il מאפשר לך לאסוף את המוצר ישירות מכתובתנו בתל-אביב  במהלך שעות הפעילות כמפורט בהזמנה ובאתר ובכך לחסוך את דמי המשלוח. מלבד זאת, אנחנו מציעים לקהל לקחותינו שירות משלוחים לכלל חלקי הארץ בדיוור ישיר עד לבית הלקוח, או לאחת מכ 500 נק׳ איסוף ברחבי הארץ בתוספת תשלום.

 

האם ניתן לשנות הזמנה ?

אנחנו באתר printus.co.il מקדישים חשיבות רבה לתהליך ההזמנה. לכן, ההזמנה מוצגת במלואה טרם אישורה ובסמיכות לאישורה נשלח קישור באמצעות הדואר האלקטרוני אשר מאפשר לערוך את ההזמנה, לעדכן את התמונה, ובאופן חלקי את פרטי ההזמנה. זאת במידה וסטטוס ההזמנה היינו - ״התקבלה״, לאחר מכן לא יתאפשר לשנות את ההזמנה היות והמוצר כבר הוכן. במידה ויש שאלות נוספות ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות האתר.

 

האם ניתן לבטל הזמנה ?

באתר printus.co.il הושקעה מחשבה רבה על מנת לפשט ולמנוע טעויות ככל הניתן במהלך עריכת ההזמנה. טרם אישור סופי הדמיה של התוצר המוגמר תוצג באופן ויזואלי ותפורט בכתב. לאחר קבלת אישור לתשלום ניתן לבטל הזמנה במידה וטרם הוכנה. הביטול יתבצע ע״י כניסה לפרטי ההזמנה דרך הקישור אשר נשלח בדואר האלקטרוני או באמצעות האזור האישי באתר ובחירה באפשרות ביטול הזמנה. במידה והביטול אושר, סטטוס ההזמנה יתעדכן ותשלח הודעה בדואר האלקטרוני. זיכוי כספי במידת יתקבל בתוך 14 ימי עבודה מרגע אישור ביטול ההזמנה באתר. חשוב לציין כי הזמנה אשר הוכנה או נמצאת בהכנה אינה ניתנת לביטול ולא ניתן לדרוש זיכוי כספי על ביטולה.  


האם ישנה אחריות  ?

באתר printus.co.il אנו מקדישים חשיבות רבה לאיכות המוצר ובטוחים בתוצאה הסופית (לינק לבלוג), לכן על כל תמונה אשר הוזמנה באתר אנו מעניקים אחריות ל-״אי-דהייה״ ל 10 שנים. האחריות מבטיחה החלפת מוצר אשר נפגם מסיבה שאינה תלויה בשימוש לא נכון ובכפוף לתקנון האתר.

 

מהו זמן האספקה?

זמן האספקה של מוצר הוא עד 14 ימי עסקים.  תהליך המשלוח מבוצע בעזרת שירות Easy Ship מבית UPS ישראל ועל כן מועדי האספקה יכולים להשתנות בהתאם לאזור המגורים וסוג המשלוח, ללא תלות ב Printus.co.il. עם סיום הייצור ושליחת החבילה תקבלו מספר מעקב המאפשר לעקוב אחר תהליך השילוח באמצעות אחד מהקישורים הבאים: לשירות Easyship או לשירות PickUP 

האם ניתן להזמין באתר טלפונית ולא עם כרטיס אשראי?

אנו ב Printus.co.il מבינים שלעתים קשה לבצע הזמנה באופן מקוון, ונוח לבצע את התהליך באופן טלפוני. ניתן לבצע תהליך הזמנה ראשוני, לפנות אלינו ובעזרת שירות של שיחה חוזרת נבצע את תהליך ההזמנה יחד באופן טלפוני.  

 

האם ניתן לארוז את המוצרים למתנה?

אנו ב  Printus.co.il מודעים לביקוש ולרצון. אך, בשלב זה מסיבות לוגיסטיות אנו לא מציעים שירות של אריזת מתנה. אנו מבטיחים כי נעשה כל מאמץ לאפשר זאת בקרוב. אנו  מזמינים אותכם להצטרף לרשימת הדיוור שלנו ולהשאר מעודכנים.  

 

האם ניתן לשלוח את המוצרים לכתובת שונה מכתובתי?

באפשרותך לקבוע כתובת למשלוח שהיא שונה מכתובת מגוריך. בנוסף ניתן לשנות את הכתובת שבהזמנה עד לרגע השילוח מבית הדפוס שלנו באמצעות שירות הלקוחות שלנו. 

 

האם ניתן לצרף כרטיס ברכה?

בשלב זה אין לנו אפשרות לצירוף כרטיס ברכה. אנו מבטיחים כי בקרוב זה יתאפשר.  אנו מזמינים אותכם להצטרף לרשימת הדיוור שלנו ולהשאר מעודכנים. 

 

האם ניתן לרכוש שוברי מתנה?

בשלב זה אנו לא מקבלים שוברי מתנה ולא מציעים שוברי מתנה לקניה. אנו מבטיחים כי בעתיד שירות זה יתאפשר.  אנו מזמינים אותכם להצטרף לרשימת הדיוור שלנו ולהשאר מעודכנים. 

 

מעוניין למכור תמונות במסגרת?

במידה והינך אומן, צייר או צלם ותרצה להעלות גלריה לצורך פרסום ומכירת הדפסים באתר תוכל לפנות אלינו ונשמח לעבוד יחד. 

 

אדריכל/מעצב פנים - מעוניין להיות לקוח VIP ?

אנו פונים ועובדים בשיתוף פעולה מזה מעל ל 30 שנה עם מפיקים, אדריכלים, חברות,  ארגונים, ורשויות מקומיות. במידה ויש לך פרויקט ואתה מחפש שותף לתהליך נשמח להעמיד לרשותך מגוון כלים שיעזרו לך לבצע עבודה מכל סוג או גודל. 

 

בעל עסק - מעוניין לעבוד איתנו ?

 אנו פונים ועובדים בשיתוף פעולה מזה מעל ל 30 שנה עם מפיקים, אדריכלים, חברות,  ארגונים, ורשויות מקומיות. במידה ויש לך פרויקט ואתה מחפש שותף לתהליך נשמח להעמיד לרשותך מגוון כלים שיעזרו לך לבצע עבודה מכל סוג או גודל. 

בעל עסק - האם ניתן לרכוש דרככם מתנות לועדי עובדים ? 
נשמח להעמיד לרשותך מגוון כלים לביצוע הזמנה עבור חברות וקבוצות גדולות. ניתן לפנות אלינו באופן פרטי למידע נוסף.