דלג לתוכן
‎ חגיגה בפרינטוס - הדבקה על קאפה ללא תוספת תשלום ! משלוח חינם על כל הזמן מעל 299ש״ח, ועכשיו לזמן מוגבל 10% הנחה על כל האתר בהכנסת קופון: WN10
‎ חגיגה בפרינטוס - הדבקה על קאפה ללא תוספת תשלום ! משלוח חינם על כל הזמן מעל 299ש״ח, ועכשיו לזמן מוגבל 10% הנחה על כל האתר בהכנסת קופון: WN10
מסגרת לקנבס חיצונית (צפה) לעומת מסגרת רגילה - במה לבחור ?

מסגרת לקנבס חיצונית (צפה) לעומת מסגרת רגילה - במה לבחור ?

 

אנו ב״פרינטוס״ מציעים את שתי אפשרויות המסגור - מסגרת רגילה היא ברירת המחדל.

בהערות להזמנה של תמונת קנבס ממוסגרת ניתן לבקש מסגרת צפה (חיצונית)*  
 

דמיין/י את הקנבס נמצא בתוך המסגרת אך אינו נוגע בקצוותיה. קצוות הקנבס גלויים מכל הצדדים, והמסגרת עצמה נמצאת מסביב, כמו מסגרת חיצונית המרחפת סביב הקנבס - זה בדיוק האפקט שמסגרת חיצונית (צפה) לקנבס מביאה!  

כאשר משקיעים ביצירת אומנות על קנבס, הבחירה במסגרת הנכונה יכולה לשנות את המראה הכללי ולהבליט את היופי והייחודיות של היצירה. ישנן שתי אפשרויות פופולריות למסגרות: מסגרת לקנבס חיצונית (צפה) ומסגרת רגילה. לכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה מבחינת אסתטיקה, יוקרה, מחיר, עבודה ואיכות.

 

Credit: Wikimedia.org.il

  

אסתטיקה

 

מסגרת לקנבס חיצונית (צפה): מסגרת זו יוצרת אשליה שהקנבס מרחף בתוך המסגרת. ישנו רווח קטן בין הקנבס למסגרת, המאפשר לראות את הקצוות של הקנבס.  המסגרת מאפשרת לראות את כל הקנבס, כולל הקצוות, ומעניקה לתמונה מראה מודרני, פתוח ומרשים.

 

Credit: SOcial network

מסגרת רגילה :  הקנבס מוטמע בתוך המסגרת באופן שהקצוות שלו מכוסים, כך שרק החלק המרכזי של הקנבס נראה לעין. המסגרת עוטפת את הקנבס סביב קצותיו ומסתירה אותם. בדומה לתמונה. המסגרת יכולה להיות בעיצוב קלאסי או מודרני, תלוי בסגנון ובחומרים. קצוות הקנבס נסתרים, ולכן אין אפשרות לעיטוף גלריה. התוצאה היא מראה מסודר ומוגדר.

 

יוקרה

 

מסגרת לקנבס חיצונית (צפה): בשל העיצוב המודרני והאלגנטי שלה, מסגרת זו נחשבת לעיתים קרובות ליוקרתית יותר. היא מתאימה לגלריות ולחללים שבהם רוצים להבליט את היצירה בצורה אסתטית ומיוחדת.

Credit: AI generated

 

מסגרת רגילה: מסגרת זו יכולה להיות יוקרתית מאוד תלוי בחומר ובגימור שלה. עם זאת, היא פחות מתאימה בכדי להפוך את התמונה לאלמנט מרכזי בקיר או מדף, ויותר במקרה של מראה קלאסי, כחלק מקיר תמונות או תמונה לצד תמונות נוספות.

מחיר

מסגרת לקנבס חיצונית (צפה): לרוב תהיה יקרה יותר ממסגרת רגילה, בשל העיצוב הייחודי, הגודל, והדרישות הטכניות שלה.

 

מסגרת רגילה: עלות המסגרת הרגילה יכולה להשתנות מאוד בהתאם לחומרים המשמשים, אך לרוב היא תהיה זולה יותר ממסגרת חיצונית (צפה).

 

עבודה

Photo by Los Muertos Crew: https://www.pexels.com/photo/person-measuring-a-wooden-frame-8784733/

 

מסגרת לקנבס חיצונית (צפה): נדרש דיוק רב, שכן יש להתאים את הקנבס בצורה מושלמת למסגרת כך שתיווצר אשליית הציפה. העבודה הזו יכולה להיות מסובכת יותר ודורשת יותר זמן ומיומנות.

 

מסגרת רגילה: המסגור פשוט יותר ומוכר יותר לרוב המסגרים. הוא פחות דורש מיומנות גבוהה ויכול להתבצע בזמן קצר יותר.

 

איכות

 

מסגרת לקנבס חיצונית (צפה): כאשר מבוצעת כהלכה, מסגרת זו יכולה לשמר את איכות הקנבס בצורה מיטבית, שכן היא לא לוחצת על הקנבס ולא גורמת לעיוותים. עם זאת, מסגור לא מקצועי יכול לגרום לנזקים.

 

מסגרת רגילה:מסגרת זו יכולה לספק הגנה מצוינת לקנבס, אך אם היא לוחצת על הקנבס, היא עלולה לגרום לעיוותים ולהזיק לאיכות התמונה לאורך זמן.

 

סיכום

הבחירה בין מסגרת לקנבס חיצונית (צפה) לבין מסגרת רגילה תלויה בסגנון האישי, בעיצוב החדר שבו תוצג היצירה, ובתקציב. מסגרת חיצונית (צפה) מתאימה יותר למי שמחפש מראה מודרני ומיוחד, בעוד שמסגרת רגילה מתאימה יותר למי שמעדיף מראה קלאסי של תמונה. שתי האפשרויות יכולות להבליט את היצירה ולהעניק לה מראה יוקרתי, בתנאי שהן מבוצעות כהלכה.

 

* השירות כרוך בתוספת תשלום - לאחר ההזמנה ייצור איתכם קשר אחד מנציגנו, ויעדכן מהי התוספת למחיר עבור מסגור זה - אנו בטוחים כי לא תתאכזבו! 

מאמר קודם מחפש רעיון מקורי למתנה מושלמת ? המדריך המלא
מאמר הבא כיצד נבחר תמונה מתאימה לסלון - המדריך המלא